dinsdag 7 april 2009

Koude vrouw

De derde klant die ik ooit had, komt bijna elke week een keertje langs. Hij kan het betalen, hij heeft een eigen zaak. Hij is een nette man, die ik altijd even extra tijd geef zodat hij zijn kleren netjes kan ophangen. Hij mag zelfs een hangertje van me lenen. Hij is altijd netjes en beleefd, en een beetje verdrietig.

Hij heeft een vrouw thuis. Dat is niet speciaal, de meeste klanten hebben een vrouw thuis. Ik krijg daar veel over te horen. Een beetje vreemd is het wel, dat je tegen je hoertje praat over je vrouw, maar het is kennelijk een behoefte. De meeste mannen hebben er niet zo'n probleem mee dat ze hun vrouw bedriegen. Vaak vinden ze een hoer niet eens vreemdgaan.

Deze klant heeft er meer moeite mee dan dat. Hij is altijd een beetje verdrietig dat hij zijn vrouw bedriegt. Hij verteld me er vaak over. En toch komt hij elke week weer zijn kwakje brengen. Ik voel met hem mee. De meeste klanten vertellen me over hun misere. Pfff, het is een vervelende kant van de prostitutie. Deze doet dat ook, maar ik ken hem al zo lang en zo goed dat hij me raakt.

Hij heeft een koude vrouw. Nadat ze zwanger werd, heeft ze al haar libido verloren. Ze doet niet meer aan seks. Het erge is dat zij hem behandelt als een vieze man omdat hij nog wel wil. Hij wil zijn gezin niets aandoen door te gaan zoeken naar een nieuwe relatie, dus hij gaat alleen naar mij. Hij heeft het natuurlijk gewoon nodig. Achteraf, als hij netjes is klaargekomen, kijkt hij zo sip. Dat is omdat hij het erg vindt dat hij iets verkeerds doet. Ik denk niet dat hij het erg vindt voor zijn vrouw, maar hij heeft heel sterke principes.

Hij is een fijne klant, en ik hoop dat hij nog jaren bij me komt. Maar achteraf voel ik me altijd een beetje verdrietig om hem. Ik hoop dat hij ooit het idee verliest dat het fout is wat hij doet. Een minnares zou toch veel erger zijn.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Je praat met gevoel en begrip over je klant(en). Dat vind ik prettig. En ja, ik ben het met je eens. Het zou goed zijn als hij het gevoel kwijt zou raken dat het fout is wat hij doet. Elke man heeft toch behoefte aan seks. Ook mannen met een 'koude vrouw' of met helemaal geen vrouw. Ik heb geen vrouw. In het begin schaamde ik me voor wat ik deed. Nu vind ik het gewoon om naar prostituees te gaan. Ik vind het geweldig dat ze er zijn. Want zonder (betaalde) seks zou ik niet kunnen. No way! Ik geloof niet dat ik een viezerik ben. Maar net als die klant van jou heb ik het nodig om af en toe te neuken.
Oké, dan zijn we maar hoeren en hoerenlopers. Ik ben blij met jou, zondares, en met al je collega's! Want seks is er voor iedereen. En betalen voor seks is geen schande. Het is niet fout, het is juist een goede oplossing voor iedereen die seks wil.

Zondares zei

De meeste klanten vind ik gewoon aardige mannen. Ik schrijf niet over iedereen met gevoel, maar er zijn er genoeg die echt lief kunnen zijn. Als je een goede hoer bent moet je wel wat contact maken.

Roos. zei

Nu wil ik niet tegen je kraam in gaan, maar die man zou ook enorm geholpen zijn met psychotherapie lijkt me.
En zijn vrouw nog meer.
Relatietherapie mss.
Enfin.
Moest je het hem ooit kunnen aanbrengen, doen. Want trieste mensen zijn er al genoeg op de wereld.

Dirk zei

Een eigen zaak waardoor hij dus +/- 5200,- per jaar aan jou kan besteden. Ik mocht willen dat ik dat ook kon! Of aan iets anders wat mij lief is... Deze man is niet zo zielig. Hij zit overduidelijk in een bepaald gedragspatroon wat in zijn geval nog niet eens zo pathologisch is. Ik bedoel: Zondares beschrijft hem niet als iemand die zichzelf verwaarloosd. Dat is bij heel wat verslaafden (alcohol, drugs, etc) nog wel eens anders!

Unknown zei

Beste Zondares,
Onbegrijpelijk dat zo'n man geen andere echtgenote zoekt, maar ja ook vrouwen lopen niet weg bij een man hen telkens het ziekenhuis in slaat, wij zijn soms rare wezens.
Groetjes,
Co.

Anoniem zei

Mijn kerel vaart offshore en heeft ooit met een oud en nieuw feestje in een dronken bui seks gehad met een collega. Ik heb hem toen gezegd dat ik dat niet tolereer en dat als de nood te hoog wordt hij maar naar een prostituee moet gaan.

Gebruik maken van dienstverlening is wat mij betreft heel anders dan seks met andere vrouwen.

Grts, ikke

Miss-T zei

Ik ben benieuwd wat een koude vrouw is. Mijn exman noemde me zo, 2 voormalige ex-relaties noemden me zo. Raar dt er toch nog mannen en vrouwen zijn die me een warm persoon vinden. Degene die de opmerking maakt "koude vrouw"zegt, mag eerst eens naar zijn eigen aandeel in een relatie kijken. Ik kan uit ervaring vertellen dat er van hun zijnde ook niks komt, en dus ook regelmatig vreemdga in een relatie als mijn partner alleen voor de wip gaat en niet voor mij. Dan toch gewoon de fun van seks and no strings attached... en dus ook geen partner en zelf mn centen verdienen en de K-klussen opknappen!

Anoniem zei

Miss-T,

Je reactie intrigeert me enorm en ik zou er graag meer van willen begrijpen. Wordt er met koude vrouw een laag libido bedoeld? Ik denk dat veel vrouwen hun eingen libido als absolute norm zien waar hun partner zich maar naar aan moeten passen.

En wat bedoel je met alleen voor de wip gaan en niet voor mij? Wat ben jij dan tekort gekomen in die relaties? Ik hoop dat je wat meer uitleg wilt geven en anderen verder wilt helpen in vergelijkbare situaties.

Mister-X

Anoniem zei

Bent u geïnteresseerd in een van de volgende?
1. Zoek uit of je man / vrouw je bedriegt; Of is uw
vriend / vriendin ontrouw?
2. U moet uw portal University / website hack
de stemmen veranderen? Of heb je geen examenvragen nodig hebben;
Academic (hogeschool / universiteit) als professionele cursussen
3. Wil je spy / Hack Mobile; Whatsapp, Viber, tekstberichten, enz.
of een sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram,
etc. Snapchat
CONTACT: reputablehacker@gmail.com