dinsdag 14 april 2009

Parfum

Ik werd een beetje paranoia. Een klant vertelde me dat ik best wat rustiger aan kon doen met mijn parfum. Ik dacht meteen: die heeft mijn blog gelezen, en hij weet dat ik het ben...

Niet waar, gelukkig maar. Hij wou me gewoon een tip geven. Ik heb het wel vaker van klanten gehoord, dat ze vinden dat de parfum soms erg sterk is. Ik snap wel dat je dat hoerig kan vinden, ik zou het zelf ook graag anders doen, want ik ruik het zelf natuurlijk ook.

Maar ik moet wel. Als ik het niet gebruik, dan ruikt elke nieuwe klant de aftershave van de vorige. En zweet, natuurlijk. Dat is erger dan dikke parfum. Sommige klanten komen naar me toe met aftershave, deodorant en eau de cologne die nog nat op ze zit. Die stinken je hele kamer onder. Ik begrijp wel dat ze het juist doen om goed voor de dag te komen, maar kom, het hoeft niet zoveel.

3 opmerkingen:

Dirk zei

Eigenaardig: stapt Zondares na elke klant niet onder de douche? Als een hoer het van haar klanten verwacht waarom maakt zij zich er dan van af door de geur met een kunstmatige geur te verbloemen?
Persoonlijk houd ik het liefst van de lichaamsgeur van diegene waar ik intiem mee ben. Ik denk dat het in de prostitutie hetzelfde werkt: een vaste klant herkent de hoer aan haar eigen geur en kan daar voor terugkomen. Onderschat de reukzin niet: psychologisch kan het veel overwicht hebben in hoe iemand zich voelt. Een hoer kan het dus als vorm van klantenbinding benutten.

Unknown zei

Beste Zondares,
Getrouwde mannen zullen dan wel naar een ander gaan zoeken zodat er minder kans is dat hun vrouw er achter komt.
Groetjes,
Co.

Anoniem zei

Hoi, ik ben een regelmatige bezoeker van dvp. Om eerlijk te zijn heb ik liever niet dat zij parfum dragen. Dit niet omdat ik het vies vind. Ik vindt het heel lekker en bere geil zelfs.
Waar het om gaat is dat die geur blijft hangen aan de klanten. En de meerderheid heeft ook nog een vrouw of vriendin thuis. Nou geloof mij, want je heb thuis wat uit te leggen dan.

Ik zou het proffesioneler vinden als een dmv gewoon een deo gebruikt en het liefst een mannen deo.